Halla konstapeln

Haha fy fan vad kul alltsa...
Jag och Jossan for ivag till Mizners park for att dra en Starbucks med Robin, planera helgen och sa dar.
wihaa party blir det ;)
Men sa pa vagen hem sa stirrar vi runt pa alla snutbilar overallt, dom var verkligen overallt vart du an tittade dig om fanns det en. Sen i en korsning da vi tittar in en annan snut bredvid oss som sedan kor ivag mot vanster och utan att tanka sig for aker Jossan ocksa fast rakt fram mot ROTT (massa rott) och vi nastan smaller med en annan bil. Jaja amerikan styyyle baby.. hux flux aker vi om en annan polis bil som satter igang sirenerna, blinka som satan!
Vi stannar in till vagkanten och 2 minuter senare kom han fram med ficklampa och en annan snut hade backat in bakom honom.
-Hi, Can i see your drivers license?
-were are you from?
Jag rotar fram nage registrerings bevis fo bilen, snuten sa att det var en vit liten lapp..gav den at honom.
-So do you now why i stop'd you?
-because i were watching the other cop car and drive away a little to early? svara Jossan lite forsynt sadar.(egentligen menade hon, for jag gasa ivag pa rott?)
-Noooo because of you lights! ...blaha blaha
haha Jossan kor ju pa hel ljus och det stor ALLA. men vi visste inte hur man stallde om det utan tankte att det skulle vara sa, vi fick oss en liten lektion om hel lysen.. haha
Men att hon korde mot rott var inget han brydde sig om... haha det var en rolig hemresa.
Nu har man ivaf blitt stoppad ocksa, grymt! vad mer hinner handa innan jag drar?

  
1. Jossan, Sandra och Robin. 2. En typisk Jossan parkering (snett och valdigt nara vaggen) 3. Blinkande poliser. (blinkar egentligen massor sa mycket att jag blev disco sugen)

Stranden imorrn. jap jap jap

Kommentarer
Postat av: sara

sandrisen du får verkligen vara med om allt i USA :)

2007-11-07 @ 09:49:01
Postat av: Anonym

haha mjo jag jobbar pa det.. vill bli en av de mest efterlysta harnast ;) aooch en snut vart just nedskjuten har, lite scary..

2007-11-07 @ 16:31:30
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0