Happy halloween

Trick or treat!? Igar var det halloween, sa sjukt kul.
Borjar med att Alan kommer hem efter skolan och ger mig sitt godis for han tyckte synd om mig eftersom nagon snott min planbok, sen kom lilla John och gav mig en klubba.
Vid 7 tiden gick jag, Bret och lilla John ut pa trick or treat wee sa kul det var. Vi knackade pa dorrar och pratade med folket och fick massa godis. De tyckte jag var sa cool i supergirl outfit. -Woow you must be the best babysitter ever ;). -oo so cute. - i loove your outfit. -you'r so cool. Sen hade de gatt till Kristina och pratat gott om mig. well what can i say? -everybody loves Sandra !
Knacka pa footballs spelarens (miami dophins) hem ocksa, hjalp han var sa SJUKT stor hade mega fotter och sag ut som en jatte, en laskig stor svart jatte. Coool!
Hade sa sjukt kul.. Sedan blev klockan runt nio och Christine kom hit, hon var Bettie i Flintstones ;)
Vi akt etill publix kopte pa oss nagra Smirnoff sen for vi ivag mot Fort lauderdale, again!
Vi satt ute ett tag snacka och drack lite, beslot oss for att krogen vi forst valt att ga pa var inget for oss sa vi akte ner mot down town. Dar det ar drag!! Sa sjukt mycket folk, utkladda! manga fler an det var sist..
Och fortfarande -everybody loves supergirrrrl. alla ville ha en bit av mig haha.
David dok om med tva polare ocksa sen gled vi omkring. starta pa Coyote uggly sen fortsatte vi krogarna nerat. Jag kom in pa alla stallen vi provade pa de kollade knappt pa mitt legg, jag e ju tjej sant man vill ha pa sin club.
Dansade rumpan av mig och hade sa kul man bara kan, fan jag har alltid kul ju... San sort i guess.

mooore pictures ....
          


1.Partey house, dracula family. sa gryymt! 2. en filur med ogon. 3. En Sandra. 4. En sandra ater oga. 5-6. Christine o jag chillar vid skyltfonstret o funderar pa vart vi ska. 7. banana.8. Bettie och Fred Flinta. 9.han, Bettie, han och Supergirl, forsoker se ut som han nr 1.. lyckades inte riktigt ser mest tontig ut haha.yeye. 10. foolk. 11. Supergirl ar redo for sangen... nighty night

Kommentarer
Postat av: Anna

kolla in min kategori NOSTALGI och tyck till om låtarna!

2007-11-01 @ 22:38:56
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0