Lite av det, lite av det andra

Lite julklapps shopping har det vart idag :)
Spannande, kul att ga i affarena nu massa julpynt och musik.. little to early thoe..
Kopte uhm kan jag skriva vad jag kopt ?? ne tror inte det, kanske att morsan ar inne och snokar ibland..
Ett par skor till mig ivaf...shoes shoes shoes.

Prata med min Karaste idag, MAGDA min absoluta BItch!
jag blev sa glad, vi har feta monster planer tills jag kommer hem.
Kanske min blivande romiie i snopptorp? ;) haha
Mamma ar helt pa den ideen.
Saknar min Bitch massa massa, vill nasta hem nu och bara supa med henne... Men nej 19 dagar kvar!
Och du HYTTANS blir det ;)

Prata med Farsan ocksa very long time agooo.. oo han var sa glad, saknar min farsgubbe tank om han kan bli som forr, en go o gla farsa som traffar sin princessa lite offtare. skulle jag tycka om. Ga och halsa pa hans bror pa graven sen farmor och farfar saklart, saknar dom enormt.. Fatta att ett liv bara kan forsvinna!? 

uhm hade jag nagot mer att beratta for dagen?
Vadret ar lite kyligt med STOOOR sol pa bla himmel och 28 grader.. hur hade ni det sa ni?
Bowling eller kanske middag ikvall!
Fest imorgon och sondag kryssning. fan sa kul vi ska ha det brudar! Blir svart att bracka den senaste helgen men det loser vi pahittiga som vi e. Catrin passa Rattan!

I just can't get you out of my head
Boy your lovin' is all I think about
I just can't get you out of my head
Boy it's more than I dare to think about

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0