Maria Zeijlon 20 fucking ar!




Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år

Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram.

Grattis dar min kompis, rackarns otur att bolaget var stangt..
Vi blir sa sjukt gamla nu du och jag. Snart sitter vi i var lya mitt pa stan och spottar pa alla gapiga dryga ungdomar.
Wee vara med i tidningen, flitigt.. Snart ser man Sara dar ocksa, det e jag saker pa ;)
hm far val saga att jag saknar Maria lite granna.. Gora henne lite glad liksom.
Ska kopa nagot fint at henne i present, vad vill en brud som hon ha?
Finns sa mycket skoj har !!

Well hoppas du ar sa javla tok full nu, rojjer loss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0