more shopping


Bitch har ar ditt lilla Luder ;)


jap jap jap.. Cathrin och jag knata omkring pa Derfield mall imorse, kika pa de sota sma djuren och shoppade lite. Lunchade pa CiCi's pizza dar det kom in en skiiit HET kille men han var kanske 18 (hard to tell) och hangde med tva nordar. (kanske for att se battre ut sjalv!? ;)
Kopte en present at min kara Bitch dar hemma, saknar henne! Kanner pa mig att du kommer alska den hara..
Jossan kom och joinade oss pa Derfield och Catrhing lamnade oss for att borja jobba..

Jag och Jossan akte till Coral square mall dar vi shoppade lite mera, tankte pierca oronen men hade inte $32 pa mig for det.. Vad kostar det hemma egentligen? ________svara! ;)
Vi drack varsin Strawberry sensation smoothie, my favorite so far.. sen letade vi en vag hem, Jossan borjade jobba.. Sa nu ar det bara lilla jag kvar har. what to do? Kristina har bestallt pizza till middag men den ar inte ett dugg god sa jag skippar det, jag ater bara Hawaaii det ar typ 8 ungar har, jag spyyr alldeles for mkt liv, ska lasa in mig pa rummet ett tag, trana lite.

Har ar lite pics pa vad jag kopt

   
Det som inhandlades idag var, Super model parfym fran VS, flip flops, mossa, vaska.
Sen en boll som gar genom rutan, balsam spray (dofta gottis), tanktopp och en julklapp till min Bitch.. 

Kommentarer
Postat av: Sarisen

Hur ska du få plats med allt du köper? Hur många extra resväskor blir det på vägen hem? =) Saknar dig!

2007-11-09 @ 06:19:02
Postat av: Anonym

Jag ska kopa en till vaska, allt far kanske plats i min nu men det vager for mycket :(

2007-11-09 @ 15:09:45
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Sara

BLOGGA

2007-11-12 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0