saw 4

Fysatan vilken GRYM film.. alla dom ar grymma..
Vet inte vad jag ska saga mer an GA OCH SE DEN !! -NU pa en gang! Go go go...
Sa sjukt acklig... Catrin och Christine skrek hela tiden, Tinitus skadad Sandra.
Schystaste i filmen var nar de disseketera Jeff sag verkligt ut, undra om det var en riktig manniska!? coolt!

CAtrin och jag harjade som vanligt i biosalen, vi ar inte rumsrena!
Hon tryckte popcorn i fejjan pa mig sa jag hallde vattnet over henne, haha livat varre!
Sen far hon ett ryck och kastar popcorn pa tva killar framfor oss och vi var kanske 10 stycken i salen, OSKYLDIGT!
alltid kul att ga pa bio =)
PLanera ocksa in FEST PA LORDAG !

Nu aker Jossan till Disneyland med, fan vad kul for henne! grrr.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0