Sommar och shopping

Det var sa sjukt fint vader idag nu ar det verkligen sommar har, helt underbart !!
Var ute och sprang och var jatte glad, helt sprallig har jag vart.. skulle behova barsa ;)
Horde att det snoat i Etuna ocksa, fyfan vad gott ! Kanns sjukt att det ar sa varmt har sen hos er har det blivit sa kyligt och snart vinter!!

Idag hjalpte jag till här hemma ca 2 timmar. Sen korde John ivag mig till ett mall Coral square, Catrin skulle kanske joinat mig.. men inge svar dar inte!? Horru missy skarpning !! evigheter sen vi sags.
Jag knata omkring dar for mig sjalv.. kopte en del men hittade sa sjukt mycket och ville egentligen köpa allt! Men ekonomin tillåter inte alltid att köpa allt :p 
Vad som hittades idag?.... well take a look
   


Lila topp...$4 till och jag hade ett gratt med... Myspys dress flaneur (heter det sa?) dress, ska kopa en i rosa ocksa.. racker ju inte med en farg.. dubblett i allt helst. sen 3 underwears..
I veckan blir det en rosa dress, annat myspys, skor och parfym fran VS..
haha sicka poser jag far till, jajja e kladerna som ska kikas pa, inte mig!!
en aningen stokigt rum med, staderskan har inte vart dar pa 3 veckor !! skummelt de.

Kommentarer
Postat av: annelie

åååh shopping :( jag ska ta igen så jävla mycke när jag kommer till usa.. jag ska shoppa för livet :D Jättefina saker du köpt, by the way.. :) kraaam

2007-11-04 @ 09:25:57
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: Hampus

Fina bilder :)

2007-11-04 @ 18:43:27
URL: http://hampusvestin.blogg.se
Postat av: sara=)

looking good looking good =)

2007-11-04 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0