Thanksgiving

jaaajah idag var det Thanksgiving, det var saaa mysigt.
Jag och Bret har brottats hela dagen fett kul alltsa, lura i honom i poolen ocksa. Vi hade kladsim ;)
Till middagen kom Hugo (kristinas far), Farmor och sa familjen saklart.
Hugo hade en present till mig, varsta soot fick pengar :) Som om jag vore ett av barnen.
Kanner mig verkligen som en i familjen har, Kristina sager det ocksa.. naaauwh i don't wanna leave!
Middagen var jatte mysig, har aldrig sett pojkarna uppfora sig sa rart..
At sweetpotato something med marshmallows (fett gott assa) sen melon, julskinka och potatismos. Det var ju en del annat snusk pa bordet med men det at jag inte av, gront var det!
Brownie och glass till dessert, yami!!!

efter maten satt jag och Kristina ner och drack medans vi gjorde en karta over affarena vi ska till imorgon bitti.. eller INATT. Det kallas "Black friday" da ar det feting rea pa massa dyra saker. Jag har planerat att kopa en alarmklocka som ocksa ar hogtalarsystem till min iPod for endast $30.. Galler att man e forst i kon.
Folk star visst redan och koar haha Crazyyy. Palla trangas med galningar, jag kommer nog inte vara den basta REA fyndarn.. jag hatar verkligen REA. Pallar inte, men vill enda se.. Annars dackar jag i bilen medans Kristina tokar omkring.

Ne nu e det laggdags ville bara upptadera folket..

Fredag=utgang med tjejerna och Brandon's dudes i Delray, gratis sprit viskades det om ;) men sa e det ofta har.
Lordag=LEEDIG och Miami... FEST !! Blir en tuff helg, just how i liiike it.


*smack*

Kommentarer
Postat av: Catrin

Åhhh, du fick vara ledig lördag?
Yeeaay, shit vilken rolig helg vi ska ha!

2007-11-23 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0