Ut och resa..

..mm Norge nagon?
E duktigt sugen, men behover nagon/nagra att fara med.. For dyrt att bo i egen lya dar i Oslo.
Min kusin skulle kanske fixa ett jobb dar at mig far mer information imorgon nar morsan ringer. wee
-i'm so excited.... haha ne kanske inte men drog en vers dar enda, kul att tralla.
Men fan kom igen nu, ar ni pa eller?

Dagen..Onsdagen
Idag har jag chillat pa stranden stekte sonder en bit pa laret sa nu ar det Sandra med roda flacken.
Var sjukt skont pa stranden, laste skvaller och prata med herrarna runt omkring.. herrar sa vanligt men det var ju gubbar.
Sag ocksa en sword fish genomskinlig var den, tok grym och ratt stor.. Sen var det en Stingray dar ocksa, den var stoor men sag den inte pa for nara hall.. Det var ju en san som doda Krokodil duden, Steve nagot var det va?
oo alskar det har landet, man ser sa roliga djur!
Maste hinna med Everglades dar jag ska aka airboat och kika pa alligatorer sen vill jag ju se en haj, men dom tycks inte vara dar jag ar.. attans!
Efter stranden var det jobb har hemma, dagen flot pa och alla var glada.. i think.
Pa kvallen sen kom Jossan och vi sag pa en riktig brud rulle fast segare an sa... Tur att Adam Brody hade huvudrollen, han ar ju sa nordigt sot! Kanske drar en blogg om denna sega brudrulle imorn for nu ska jag slagga, ska till beachen imorn med Cathrin(?) och Jossan..

PeaCe mon'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0