Valkommen Alexandra

jaa jaah Sandra har fatt en roomate, Alexandra. Det ar Catring polare fran halland.
Verkar som en riktigt trevlig tjej.
Fast nu ligger hon och sover och har sitter jag som en nord..  TOnt Sandra.
Idag har vart en soft dag lite halv seg men vi har fatt ett nytt husdjur.
En kanin kom skuttandes in pa tomten har sa jag gick ut med mat och vatten at den, John blev sur. Inga skededjur har Sandra da skickar jag hunden pa den. Han ville visst inte att den skulle bajsa i hans garage eller tugga sonder alla saker.. Den som var sa sot. finns visst massa vild kaniner har :)

Har hant en tragisk sak i min stad... det kanns trist blev  ledsen faktist och sur. vart faktist  chockad dar en svang.. dumungar! >> SELF CONTROLL << for fan.. Hoppas verkligen att det ar okej med herrn. *sander en KRAAAM*

Och till er andra pruttungar, VAGA inte skada er eller forsvinna innan jag kommer hem.. pallar inte !!

Please schnaalla !!

Kommentarer
Postat av: JO

please schnalla STANNA!!

2007-12-04 @ 03:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0