Vi gor det igen..

..alltsa vi klarade av annu en sjuk helg.. och det var annu mer kul, kan man ha mera kul an vad vi har det!?
Svart att tro.. Lordags kvall kandes at helvete fel Kristina kor ivag mig mot  Town center och halvvags dit kommer jag pa att jag glomt mitt pass, bra jobbat Sandra. Vi vander hem och hamtar det klockan 8 kommer Christine till TC och jag ar helt slut i min arm efter att ha gatt och bart pa min sjukt tunga vaska i en timma sen magsjuk och inte kunnat ata nagot heller. GRINIGAST. sen stressad for att komma ivag till fedex och sa skulle vi hamta upp Catrin.. Mitt legg blev val inte jatte bra men det funkar for kvallen..
Pa vag mot Catrin kor vi fel....och far vanda. massa strul pa vagen sen klockan 10 ska vi in pa liQuer store, det ar STANGT.. publix=STANGT Walgreen=STANGT.. fuck ingen alkohol. Vi for ivag pa en mack dar det fannsbars och annat gatt sen ar mackagarn svensk och tar en bild pa oss och jag fick en klubba for jag hade tomteluva pa mig ;).

Till Christine kom sen Robin, kossan och Jossan :D
Vi for ut i Delray och Jossan hade oturen att fa samma vakt som dissade henne forra helgen sa nej hon kom inte in.. rackans.. Vi gick till stallet bredvid dar vi skaffat nagra homies ;)
Det var tjockt med folk..verkligen TJOCKT. Jag och Catrin forsokte skaka oss av kossan, inte sa latt tyvarr men vi lyckades till slut och vi dansade massa massa.
Blaoga fick syn pa mig och tyckte att vi skulle efterfesta pa muggen igen, JAAA! vi ar redo alla vi tjejer utom Robin hoppade in i e liten grym bil med nan aldre rolig typ, mr funny guy with the money!
Som vanligt pa muggen var det gratis alkohol och blandade folk sen rockig live musik. yeea

Mr hot guy och hans vanner dok upp som de sa utanfor krogen. Vi dansa och snackade dar med dom och Blaoga blev ledsen for han fick en diss, get use to it man! Han ar ju valdigt snall och sa men inget for oss.  
mr funny guy sager -let's go skinny dipping at my place!!
-wee.. vi alla for ivag och jag fragar mr hot om dom har pool och han sa att det finns i omradet men inte utanfor dorrn.. sa ne inte blir det nage skinny dipping men efterfest.
Robin forsvann fort ivag med mr funny, jossan satt och kafta med Viktor (? han far heta sa nu ivaf), Catrin flangde omkring lite ett tag men somnade snart hon men, mr black somna i soffan, Christine lika sa, Viktor, hottie och brodern rokte lite ummm vattenpipa... Sen sa var det val typ natti natti for allesammans.
Men Jossan var sa kul med han Viktor, sag ut som ett gift par.

Vid klockan atta pa sondags morgon borjar Christine ringa runt och vacka oss stackare som ligger utspridda i huset och sover sa sott.. mmmmm ! Och en efter en trillar in i rummet den ena fullare en den andra ;)
Jag som kanske sovit i 1-2 timmar ar pa stralande humor, wee lyckopiller !!
Jossan sag in i ett rum dar den var en annan heting, mr Texas bachelor (Cosmopolitan) Hello there! where were you last night? o bla bla och hon var ett telefonnummer rikare.. Yeaa you go girl!!

Mr hot korde hem oss alla till Christine dar vi sen skulle aka ivag mot var kryssning....
Vi skulle vart pa kryssningen klockan 10, vi var dar klokcan 11 da baten skulle ga, gissa om vi sprang! haha jag och Jossan garva hela tiden, Christine var jatte sur och stressad medans Robin faktist var ratt tyst!?
Vi hann med baten och det blev en kryssning med mycket sol och lek i poolen. Ingen pallade med nagon drink sa jag tog bara en, mums Strawberry daquire smakar isglass! hade varit kul att vara full igen.

Efter kryssningen borjade jag bli trott, riktigt trott.. Men CAtrin ville se pa film sa vi hyrde Hostel part 2.. Jag holl pa att somna men lyckades halla mig vaken.. Vi kollade igenom vara bilder fran helgen och shiiiet vad roliga! Kommer alltid garva at dessa bilder. Under kvallens gang far jag bara mer och mer ont i hela kroppen, wtf!?
Nar slog jag i hakan liksom!? kommer bergis vara bla imorgon, men ryggen, armarna och fotterna!? haha skadad bade invartigt och utvartigt (ar de sa man kan saga?) Denna helg klarade Catrins ratta sig valdigt bra det var nagon annan som fick smaka pa ormen... haha busungar dar !!

          

Kommentarer
Postat av: annelie

.. har du köpt dendär lila klänningen/linnet på H&M ? :P

2007-11-21 @ 20:57:45
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: Anonym

noope kopte den pa RAVE har i usa.. en gra ocksa =)

2007-11-22 @ 02:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0