Bestulen, ranad?!

Nan javla fitta har snott mitt VISA kort och mina cash fran bion.. fy satan sa surt!!!!
ringde just morsan och bad henne sparra kortet, inte fan ska dom fa ha kul med mina pengar..
Jag upptackte nar bion var slut att min planis var borta, fast jag minns mycket val att den lag bredvid mig. Men har sa svart att tro att de tva som satt nastat bakom mig skulle kunna sno den utan att jag skulle marka det. Vi leta ivaf genom overallt fraga tva otrevliga pojkar som jobbade dar men de sa bara nej..
Da gick vi till bilen, da hade jag ett missat samtal fran nagon. Jag ringde upp det var en tjej som svarade, hon hade hittat min planbok och lagt in den i front desk.. Da gick vi tillbaka till de otrevliga fruityboys och de hanvisade oss vidare till ett rum dar en gipsad jej kom ut.. Hon hade den :D
Men som sagt ca $30 och mitt VISA. Var mest orolig over mina legg, fan hela min resa hade vart at helvet, inge supa liksom inge mer krogen.. nee, nu ska jag forsoka sova. Hoppas att dom inte hunnit fatt ut nagra pengar.


HORUNGAR!

Kommentarer
Postat av: sara

stackare.jävla amerikanare asså :P

2007-10-31 @ 09:59:54
Postat av: Anonym

ne inte amerikanare... HORUNGAR!! Hoppas dom blir pumpade av en FEET som straff. grr e sa sur!

2007-10-31 @ 15:07:13
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0