Busiis @ Robin's

Lordagen kommer nu sa har nan dag efterat, nu ar jag aterhamtad och forkyld istallet.
Borjade med att John droppa mig i Delray dar jag, Emma och Robin kakade mat pa en thai grej.. UTAN ketchup sa jag var lite besviken, de tva kakade sushi, eeewh!
Efter det kopte vi sprit, yiiiha! Drog en bowling och bars. bowlingbanan var helt fuckt ibland hade man tre chanser pa sig!? fusk!! Aa det gick la sadar...
Hos Robin sen da, dar sparade allt!!
Dar var det kalas vill jag lova, flams och snack.. Robin dackade vid tva redan medans jag och Emma holl stallningen.. eller gjorde vi det?
Haha vi tok  harjade ivaf till sex sju pa morgonen, vi kan det har med att festa!!
Tidigt som satan pa morgonen kom Robin och tvinga oss ivag till stranden, morr.. Dar var hon inte min van! haha.
Pictures,
  image205     
1. Jag limear min mat, 2. BJORN BORG SVERIIIGE, 3. Kortspel nu shootarna borjar. 4. Aj aj kapten 5.Skippa korten nu javlars. 6.Sexiii i min Bjornisar. 7. Emma tror hon kan flyga!?

Sen e det ju dom har sjuka forbjudna bilderna som inte far visas ;) Nar kladerna ryker liksom.. aa fett kul var det ivaf.. Nu borjar jag snart jobba.. buhhuuu vill bara vara sjuk i min sang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0