Cheesecake factory

ja ja ja.. igar var vi bjudna pa middag av Erika (Emmas vardmamma)
Hon ar stortskon och gillar inte barn heller.
Ingen av oss Au pairer diggar barn speciellt mycket faktist men vissa lar man sig tycka om bara. Sen sa lange man ar schyst mot barn behover man ju inte gilla dom ;). Jag tycker om Bret har nu ivaf, han ar sa rar nar han ar snall sen nar han sover ocksa.

Jossan kom och hamtade mig vid halv sju tiden och vi for ivag till Town center for att leta en avskedspresent at Emma. Det blev ett par tygiga mys pys tofflor, hon ska ju hem till SVERIGE.
Utanfor Cheese mottes vi alla upp, alla utan Catrin :(.. Catrin nar far vi se dig igen???
Jag bestallde plattpasta med kyckling, nan sas och ketchup.. och samma sak som vanligt sa sager servitrisen -ketchup? that's something new.. Har man inte ketchup pa pasta eller???
Till Dessert bestallde jag en Carrot cake, men kunde klnappt ata upp den efersom min mage fucka sig totalt..
Den e vardelos, jag behover en ny!!
Vi hade en sjukt trevlig middag i alla fall, lovely!



 image243

Fr V. Robin, Jossan, Erika, Christine, Emma, jag och min ketchup ;)

2 dagar kvar tills Emma aker... Noooo vill inte !
Idag sa jobbar jag och sliter, Jossan kanske kommer forbi om solen dyker upp har annars har hon sol nu 17 minuter harifran. Skumt vader ju !! Sen ska jag forsoka komma till Mizners park pa en Starbucks (basta starbucks hittills) ikvall, hade vart trevligt!!  Saga hej da ytterligare en gang haha.
Ne ut och ga om min mage pallar det oj varsta rapen kom upp nu, den smakar sweet onion chips det betyder alltsa att det var lite mer lok i maten an vad jag fattade det som.. Hur kan folk ata lok om man far san har dalig andedrakt?? ne no more onions for me!! Jag vagrar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0