Emma ungerman

Noo den bruden har lamnat mig ensammen har i Florida.
Kommer bli tomt, Emma och grona ladan.. eller TOASTMAKERN.
Vart kundvagnsrace, Twister, inbrott pa tennisplan, galna upptag pa fyllan, dunkat svensk musik och gasat i ladan, bio maraton och en javla massa garv och allmant harj.
Thats Sandra and Emma !  And now shes gone.. Glad att Catrin, Jossan, Robin och Christine ar har jag glomde ingen brud dar va?. Ar ju inte ensam, men lite overgiven ;)


In memorie of Emma....
     
image250

Smell you later my friend, i Etuna stad ska vi rojja som satan och vart varlden bar oss sen? Jaa det marks
Puss o kraM

Kommentarer
Postat av: Emma

haha det later ju som jag e dod :P men jag e mer an ilivet fast dock inte i florida.... saknar dig med kanns sa konstigt att jag inte skall tillbaka snart men som sakt vi far harja hemma istallet puss a kram

2007-10-28 @ 04:14:51
Postat av: Anonym

men de later ju lite kul ;) klart du e i liv, fortsatt sa !!

2007-10-29 @ 03:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0