Ensammen

Ingen ar har och msnar med mig.. inte ens min nye msn van som annars brukar halla sig vaken :p.
Vad har hant med alla vanner.. NATTUGGLOR!?

Idag har vart en soft dag ivaf.. vart ute och gatt, chillat i poolen med Vecko revyn och simmat en massa.
Far lite farg nu varje dag, lite svart och kanna om jag ar varm for jag vart i solen eller om jag har feber!?
Jag och Kristina har suttit och sjungit Barney (Barney ar en lila/gron dinosaurie, poppis bland smabarn) visor med Bret idag haha vi har det ratt roligt ibland faktist :) Mysigt med familje kansla ibland, eftersom jag sjalv aldrig haft nan riktig sadan ar ju ensam barn, ensam barn med fett manga vanner ;). Men denna familj kanske ar LITE for mycket... hade rackt med Bret och Lilla John.. eller inte alla samtidigt ivaf for var och en for sig ar helt underbara. Fast min MAMMA ar enda den bastaste!!!

OCH NU blogglasare, VAD SKA jag ha for style pa helloween? Jag gillar Eskimo, rally bruden eller en Katt bast.. dock inte denna rosa katt.. Vad har ni att saga? va? va ? va?

PiiiiiiZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0