Halloween nr 1

Supergirl and mile high pilot night out.
Borja med att Jossan kom hit och vi for till Publix och kopte 3 sexor smirnoff i blandade smaker vara legg funkade felfritt. Vi borjade dricka lite smatt hemma hos mig och sokte via Facebook efter halloween fest.
Vi hittade en lamplig (tyckte vi) och for ivag mot Oakland blvd.
aa vi tog oss dit ja.....GHETTO! haha det var halloween fest i en sko kartong med massa svarta manniskor i baggy brallor, sa vi svangde in pa parkeringen, folk stirrade och vi kilade fort som satan. Farligt for oss flickor i Ghettot.
David ringde och vi akte ner till Fort lauderdale dar vi mottes upp.
Men forst lite mera forfest i bilen..
Sa sjukt kul i Fort lauderdale, fett med folk. Utkladda ocksa!!
Alla ville ha en Supergirl, -Hey supergirl come and save me. hit och dit. fett kul!
Kom till och med fram folk och vile fotas med mig. why not?
Vi borjade inne pa Coyote uggly en bar dar 2 killar bjod pa shots, sen nar David hittat dit bjod han pa en Tequila shot till och there  we go.. the party is on !
Vi gick runt dar bland alla barer, fett med folk. Vi kom typ inte in pa nan stor club, vara id var inte trovardiga. Dom tycker att man ska ga runt med feta passet tror jag. Hur som haver, vi hamnade pa en annan bar dansade massa massa och bara rojjde som vi svennar kan! Avslutade kvallen pa en Latino bar dansa salsa och sjong till spanska, mjo for jag ar ju sa bra! ;)
Jossan och jag var pa vag till bilen da den Franska lila Pimpen ALex dok upp och ville folja med men vi sa att vi skulle sova dar, han kom med ett battre forslag. -Sov hos mig vettja. Sure, sa vi sov hos honom, fett skont med en sang istallet for bilen. Det behovde vi haha.
En saaa lyckad kvall.... verkliiigen!
Morgonen dar efter skulle vi till Sawgrass mills men forst var vi tvugna att ta en Taxi tillbaka till bilen, VAr e vi!? Folk diggar fortfarande vara outfits, klockan tio pa morgonen haha.
Inne pa Starbucks jublade dom.. Duschade hos Jossan och sa for jag, Jossa, Robin och Christine ivag. Fet med shopping!

             
Bild nummer 1 Jossan "piloten" ocksa chaufforen. 2. Jo chaufforen var det. 3. Supergirl och piloten. 4. uhm i don't know. 5. I can flyyyyy. 6. Nage jesus shit. 7. poose. 8. Coyote ugly, donate your bra! 9.Fett med folk! 10. David och Jossan. 11. Jag och nan som ville fotas med mig, vad e han for nagot? 12. Supergirl och David. 13. Jag och pimpen, haha han var ju inte lila de e ju svart! :p. 14. David o jag pa Latiino. 

Kommentarer
Postat av: sara=)

Woo haloween :) haha de där med spagat... i was drunk :)

2007-10-29 @ 20:58:44
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Sötnos. =)

2007-11-07 @ 12:12:44
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Ostabila bilforaren

Hahah jag alskar att min klanning ar genomskinlig pa alla bilder!

2007-11-09 @ 04:58:32
URL: http://josefinsflorida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0