Hej då Sveriige

Inatt klockan fem bär det av till Arlanda once again.. har ingen lust alls, palla 12 timmars flyg ENSAM.
Ingen att prata med, bara sitta och käka skum flygplansmat och dricka vatten.
men men tv sen massa filmer att välja, får sån besluts ångest över filmer bara, finns så många man vill se där. Massa nya roliga filmer. :) Japp det här ska gå bra Sandra, byte i London "Heathrow". Var någon som sa till mig att deras flygplats är rörig, men vad vet jag. jag har nån timma att leta mig fram på så det ska väl gå bra!? ;).
Sen ska man ställa om sig igen kan inte riktigt göra som jag vill och så där nere. Men den lediga tiden där är ju helt underbar, ska äntligen få härja med Emma och Catrin igen weee! i värmen!! Här är det så fucking grått och trist.
OJoj har fan inte tid att sitta här, måste packa min fina rosa resväska sen ska vi ner till Hyttans och käka mat.. FETT GOTT !! Fläskfilé hawaii med börnisås och feta pommes.
Ses gott folk.. och inge mer åäöÅÄÖåäöÅÄÖåäöÅÄÖåäöÅÄÖ

Byeeeeeeee sötnoesar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0