Liite shopping

Tankte visa er mina vanner vad jag kopt pa sawgrass i Sondags.. Blev dock inte sa mkt klader men det far bli nasta gang. Det var  jag, Jossan, Robin och Christine som var ivag.
Startade med att kaka, nage nudlar shit med kyckling och MASSA ketchup ;)
Sen bar det ivag, finns sa sjukt mycket affarer och det tar aldrig slut och nar det tar slut sa gar man ut och hittar annu flera. Hade vi kommit dit vid 12 eller 1 tiden hade vi nog nastan hunnit med allt, men Robin segade sig sa mkt sa vi var inte dar forens 5 tiden, bara 3 timmar pa oss att shoppa. Vi fick stressa, jag som skulle ta hal i oronen!! Nasta gang....alltid nasta gang ;)

     

Kopte ocksa leggins och nagot mer, minns inte riktigt.. men ooo vad jag gillar Viktoria sercret, it's the best!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0