Miami imorgon

Wee ska bli fett kul, vi ar sex brudar som ska aka ivag imorgon vid tva halv tre tiden och vi ska natta over pa ett Hostel... haha fan jag vill se Hostel tva innan, men det lar jag inte hinna. Ar sa sjukt  trott att jag skulle kunna slockna har och nu. Gick upp fett tidigt imorse for att hinna med nagot men har inte hunnit med sa mkt enda.
Massa shit och packa imorn, aven om det bara ar for en natt men 2 dagar. man behover ju handduk, bikini, smink, minst 2 par skor och nagra fina klader sa man har nagot att valja mellan. Fuck jag ska shejka rumpan av mig.
Antligen fa ga ut och dansa! Sen bo pa hostel vi valde nog ett 8 personers rum sa kanske att vi far 2 nya manniskor med oss haha, vore kul. Om det ar PARTY folks.
yap yap yap.. kul som satan ska vi ha det och bilder laar ju komma..
-Hellooo South beach!

Ne ingen kul msn typ inne sa jag gar fan och lagger mig nu... God natt sma smultron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0