PINK EYE

Lovely... Steg upp imorse och upptackte att jag fatt Pink eye varsta sjukdomen i ogat.. sma sma roda prickar under ogat sakert 4 stycken! Hur som haver Candy ''the dog'' tjatade pa mig sa vi  gick antligen ut och gick, sa javla underbart!! Nu ar jag pa gang igen, en promenad om dagen, MINST!
Ute idag sa sag vi en Skoldpadda, ratt stor och den storstaste Leguanen har inte sett en sa stor forut. Sen fanns det massa sma leguaner ocksa. Stog vid sjon ett tag och vantade pa att en alligator skulle komma, ar ju enda i deras trakter.. Men icke, kommer aldrig fa se en :(
Jag och Candy var nog ute i 2 timmar och gick och eftersom det regnat sa mycket fick vi ga over ett vattenfyllt STORT dike som blockade var lilla stig..

image202

Idag ska jag gora.........?
John fraga just om jag ville kora hans mammas bil till ett stalle men jag har ju inte mitt korkort for det har Emma och pysslar med. Sen vagar jag inte kora en sa stor bil har i USA, de ar TOKIGA! en liten bil med vaxlar hade jag nog klarat av.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sandra jag har tagit det lugnt hela veckan och ska ta de lugnt idag med :D :D inte förr än i moorgon i gbg ska jag festa. BRA VA? jag håller mitt nyktra ord. Kom hem snart!

2007-10-05 @ 09:47:40
Postat av: Anonym

Och jag med, vart nykter sen i sondags :) nykterist javist !!

2007-10-05 @ 17:36:21
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0