Racoon

Denna morgon var jag och Candy ute pa en laang svettig promenad, solen stekte och jag har pa nytt fatt sanna dar grasliga linjer efter linnet.. Jag tog kort pa lite odlor och kom fram till att nu far den har kameran ha gjort sitt, dra helvete! Mina fina solbilder blir liksom morka ovadersbilder.. fel fel fel.. aven om jag byter installningar.
Sa jag har tittat ut en ny kamera pa circuitcity.com Det ar en av market CASIO, 7.2-Megapixel Digital Camera. Har ingen aning om den ar bra eller inte men den verkar vara riktigt bra sen ar den rod kan finnas i rosa. Nagon som kanske rakar veta nagot om det har market? Hur som haver jag slar nog till imorn om vi kommer ivag =).

Barnen kom hem vid 3 tiden idag alla utan Alan, det var skont faktist. Carl akte ivag direkt pa karate det var sa tyst och lungt :).. Annars brukar det vara mycket liv nar dom kommer hem 14.2o. Inte idag!
Jag och Lilla John spelade Playstation Star wars 2 lego. Ratt kul tyckte jag. Sen spelade vi word scrabble, ungen ville fuska hela tiden.. baah. Kristina tog over och jag kakade. Sen undrade hon om jag kunde folja med henne och Bret till wookydoooky (hette val inte riktigt sa men jag tycker det) en bit harifran hon skulle lamna av lite varor. Visst varfor inte hon bjuder pa Starbucks ocksa, Blueberry frappuccino without weapt cream. MUMS! Blev fett kallt sen bara burr burr. Nar vi stod utanfor Chili's sa sag vi en liten gra soooot KATTUNGE! och sen nage stort gratt som kom gaendes mot oss en RACOON (Tvattbjorn) sa javla grymt. Den stod 1,5 meter fran mig. lillkissen lade sig en bit ifran tvattbjornen. Och jag stod helt fascinerad, sa sjukt sot! Nu villa jag ha med mig bade kissen och tvattisen hem! Men vi kunde inte fanga kattungen och tvattbjornen var det ju inte tala om att forsoka fa hem.. Sa vi vande tillbaka tomhanta till Parkland. Sa nu sitter jag har, spanar runt lite.. Ingen kul online pa msn, nattugglor!?
En Emma ar har ivaf.. men baah hon overger mig om ca 6 dagar kanns fett trist assa. Vem ska jag nu gora inbrott pa tennisplan med?? Eller kundvagsrejsa?..
image226

Nu har jag val bara Alligator och haj kvar att se som krav. Kristina tycker jag ska dra ivag med en Airboat, sure!! :)

Kommentarer
Postat av: annelie

naaw =/ de finns så himla mkt stray cats i usa :( Min syster jobbade på en vetrinärklinik och ett djurhem ett tag. Och hon fick hjälpa till att fånga in katter så dom kunde vaccineras och tvättas o så, så att dom kunde adopteras bort sen :)

Man vill bar ta hem alla man ser :) Katter alltså, hehe.. kram kram

2007-10-19 @ 09:41:47
URL: http://annichans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0