Sandra har figget..

wohou ar nu gammal nog for krogen ska jag tala om for er..
Satans kul vi ska ha i MIAMI pa lordag brudar, yaba-daba-dooooe !

Mkt kul har hant har, im loving it..
Har borjar fundera en del pa vad man ska gora nar man kommer hem igen, e inte sa saker pa att jag vill stanna i Sverige under nagon langre period. Duger val med att fira jul liksom. Vill ju fortsatta att resa, jag vet jag aldrig kommer bli nojd. Det var vad jag sa innan jag akte tillbaka hit, jag bara MASTE fa gora den har resan igen for att sedan skaffa jobb och hela koret i stan.. Men nee Ej! Jag vill aka ivag med nan kul van och jobba utomlands mera, Spanien, Norge kanske Thailand? wherever, whenever. Maste resa och traffa pa fler folk spread my wings !!
Forlat.

Men nu satan maste jag besoka brusefatoljen innan blasan exploderar.. Efter en winecooler!?

Ses gott folk !

haha just det, denna bild..
image221

...WORD !

Kommentarer
Postat av: Sara

När är de du kommer hem söt?

2007-10-16 @ 19:56:23
Postat av: Anonym

5 December kommer jag och harjar jarnet i stan!!

2007-10-17 @ 03:12:47
Postat av: Hampus

Hej hej Sandra! Vafan ska du till Sverige och göra.. Haha.. Hellre Florida fan! Skaffa lägenhet, så jag har nånstans att bo.. Jag vill gärna hälsa på då ju, kan vi shoppa och parta! Puss puss

2007-10-19 @ 01:56:48
URL: http://hampusv.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Men gift dig med nagon gammal dam har istallet Hampus ;) da far du ju komma ut och in i landet bast du vill. Da javlar ska vi shoppa upp hennes pengar haha

2007-10-19 @ 04:51:48
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0