Shoppat

Pa lille Deerfield mall finns val inte sa roliga affarer dar men ivaf 2 sko affarer, Dots och Payless.
3 ungdomskladaffarer varav en heter Rainbow de andra tva minns jag inte ar typ samma klader pa de tre butikerna enda.. Sen var jag inne pa Sallys, beuty shop. Sedan en Marshalls och Tj maxx.. sen finns det massa ointressanta butiker.
Jag kom ivaf at ett par skor, en harborste, shampoo, fotfil, iPod speakers och en poncho just ja ett par stringisar med..
  

Var ocksa inne i djuraffaren ar sa himla sorgligt att se de sota valpar, kattungar och kaninungar sittandes i dom dar burana.. Vad ar det for liv? Man blir lite sorgsen!  Fick lust att kopa allihopa! Mamma blev sugen, jag hittade en mini Lufsen "mini schnauzer" for endast $ 300.. i Sverige skulle den bargis ga pa runt 10.000 kr. Vore kul att fa glida hem till Sverige med en liten jycke i knat, bara den ar liten nog att aka pa planet;). Sen ska jag ju orka bara pa den i London, men det grejar ju jag. Far kopa en sot bag at den som den kan ligga i. Kommer bergis kissa pa sig!

ar inte riktigt pa humor att skriva men kanner enda att man maste skriva liiite ivaf, jag far inte till nagot roligt liksom... Kanske san period!? well well jag blir rolig igen sa smaning om ;) Brukar inte klara av att vara tyst och trakig nage vidare lange, inte min grej liksom..
Positivt, jag har blivit lite smarod om kinderna... wohou jag blir bruuun brun som en chokladboll utan parlsocker!

Oj varsta skrivterapin blev helt plotsligt jatte glad!! weee maste ga och hamta en Winecooler, detta ska firas!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Hampus

FINA BILDER Sandra.. :) Längesen vi sågs nu :( Måste snart göra det, på intagsgatan sågs vi jämt.. :) Haha

2007-11-01 @ 23:42:28
URL: http://hampusv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0