SONY W80

Japp japp sa heter min nya kamera, ska dopa om den till nagot mer passligt nar jag vet vad den gar for ;).
En riktigt snygg neger rekommenderade den har till mig, jag ville ju kora pa den roda Casio men han sa det att Sony gor mycket battre bilder och att den har skulle passa battre.. Sa jag stod dar och fragade ut om fyra olika kameror men han tyckte fortfarande SONY var bast och det var den nog ocksa.... I HOPE!
Bast av allt den fanns i rosa!!
Batteriet sitter i laddan nu och jag door av otalighet, vill bara dra ur det och fota nage! nu nu nu..
Maste dock kosta pa mig en laddare nar jag kommer hem eller om det finns na sorts reseladdare har att kopa, Amerikanarna har ju inte samma hal som vi svennar..
249 $ gick den pa.. (1494 kr)i Sverige hade den kostat mellan 2000 och uppat sag jag pa en hemsida.. Sa jag tycker nog jag gjort ett bra kop..

Nagon som har den har kanske? Ar den nagot att ha?
image227  image228
Och den ar ROOOOOOSA ;)

Kommentarer
Postat av: annelie

ta bilder dååå :D

2007-10-20 @ 01:37:43
URL: http://annichans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0