Starbucks

aaah har saknat Starbucks en massa massa... idag var vi dar, jag och Emma ingen Catrin dock :/
Henne ska jag nog traffa imorgon kvall. =)
Tok kul att traffa Emma igen, hon som sa att hon blivit sa blek, PYTTSAN sager jag... jag ar BLEK.
Ska ut och motionera imorgon sen simma i poolen, hoppas man hinner fa lite farg innan regnet kommer.
Tydligen feta regnperioden, men den gar over snart.. kanner det pa mig.

Starbucks ivaf det blidde en orangejuice, vatten och black and white brownie.. Gottis!
var lite for matt for en frapuccino som jag annars brukar ta, blueberry eller strawberry.
Nu ar det tv dags = sova dags. Kanns som tiden har kommer ga fort ivaf =), fuck Sverige.. Det finns kvar i December ju, aiiiight!

By the way tredje dagen utan alkohol! ska se har hur manga dagar det kan ga nu, var ju ratt hektiskt dar i etuna.

image200
peace mon'
¢¾

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sen jag flyttade till KL så har jag blivit nästan beroende av att gå och fika på starbucks ! Inte så bra för hälsan.. menmen det är värt det !!

2007-10-04 @ 05:14:46
URL: http://livefromkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0