This week

AvskedsMiddag imorgon med Emma, Erica (Emmas vardmamma), Christine, Robin, Jossan, Catrin och jaaag pa cheese cake factory. Ar det nagon mer? Emma lamna mig inte.. Fy satan sa tomt det kommer bli :*(

Emma min van lamnar Florida pa torsdag... eller?

IKEA Med Kristina kanske pa onsdag morgon, fett kul !

Jobba Varje dag...Ungarna gar ut tidigt pa Torsdag och ar lediga fredag, nooo.

Lordag Vad gor jag en lordag kvall, well you never now ;)

Sawgrass med Jossan pa sondag, SHOPPING !! yiiiha

Halloween costume maste fixas i veckan...

Pierca oronen... vad tycks, ska Sandra figget? pa tiden kanske haha

Trana och promenera.. Chill i poolen !

Nagot mer jag borde fixa? Inte vad jag kan komma pa nu..
Saknar min MAMMA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0