Tillbaka i Florida

puuh tog mig nog 13 timmar att flyga hit, fett trott jag var!
Planet till London var trakigt, men satt bredvid en svensk tjej som hade en dotter Lilly pa tre manader i knat, jatte sot! Den varken skrek eller bajsade!! Vi gick runt i London och kikade parfymer och sen bjod hon mig pa fika. Hon skulle vidare till Los Angeles dar hon bor och som tur var skulle vi ta bussen till samma terminal.. Sa sjuk stor flygplats, Arlanda ar ingenting!! Men det var ratt kul det med.. Jqag vill till CALIFORNIEN!!
Pa planet till Miami dackade jag innan vi ens hade flygit upp i luften vi var vist en timma forsenade..
Satt bredvid en hostande tjockis, blaaa! Jag som bokat fonsterplats!!? fick inge fonster, ska ringa och klaga!!

Val framma i tullen som jag nojjat sa mkt over sa gick det galant, jag bara gled forbi. Medans tjejen framfor mig i kon hade problem sa jag bytte ko. Min tull gubbe  fragade EN fraga, Vart ska du bo? Sen borjade han prata i telefonen pa spanska och onskade mig en trevlig resa medans han stamplade i mitt pass och tog ett foto och fingeravtryck.. Han sag ens inte att jag vart har forr.. oo vilken lattnad :)

Nar jag klev in i huset horde jag alla skrika SAAAANDRAA, och Candy flog pa mig hon blev nog gladast.

Saknar dock mina partypinglor i Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0