Vattenmaraton

japp japp inne pa tionde glaset nu, har druckit vatten i 70 minuter nu.
Sa mycket har jag att gora en fredag kvall ;). Nyktert..
Kunde ha foljt med till en Robin (tjej) men jag var sa deppig.. Where is the Sun, hey i'm in the SUNSHINE STATE!
Sen ska jag upp klockan 8 imorgon bitti, fatta vad jobbigt..
jag kommer vara dod, men far sluta sen vid fyra tiden... Sa brudar vad ska vi ta oss till imorgon, kanske jag kan folja med er nu? Jag vill ju sa garna haha. Alkoholtarmen skriker !!
Fuck det har med att ta det lungt, dumt att sluta med ett koncept som fungerar -aiight!?
Ska fortsatta mitt maraton sen trana lite sa jag kan sova sa sott, ska ju som sagt upp KLOCKAN FUCKING ATTA!

Skrivs nasta gang mina blabar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du skrev kommentar :) mm visst e d gott *ler* hoppas du har d bra där borta.

2007-10-07 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0