Bahamas = paradiiis

Sandra och Robert har vart och besokt paradiset i Bahamas, hamnade dock i Freeport men vart hotell och strand var over alla forvantningar. Alltsa har jag lyckats boka en helt underbar semester.
Vi kryssade dit torsdagen den 30 onde augusti med Discovery cruise.
Var mest svarta manniskor pa baten, kanske for att det mest bor svarta i bahamas? Hur som haver ar dom sa mycket mer fri slappta och roliga, de dansar och sjunger. Var riktigt underhallande pa baten dit, forsta paraply drinken var en Bahama mama klockan 7 pa morgonen.. Ska det va sa ska det va ;)
Vi var framme vid hotellet vid 2 tiden da vi checkade in, klockan tre var det dags for valkomstdrinkar och information. Hjalp sa underbart allt var. fetaste poolen lite over en KM lang strand med solhyddor och stolar.
Stranden var verkligen vetemjols skon, aldrig kant en san sjon strand sett sant kristallklart hav. mm Njuter!!

1 september Sandras fodelsedag, wee!! 20 bast nu fan.. Denna dag var vi ute och snorklade vi akte ut pa en stor stor kattamaran (korrekt?) med en massa glada mannskor, ocksa nu var det gratis alkohol.. LOVELY!
Mitt ute pa havet var vi och snorkla sag en del grymma fiskar men maste saga det att de var schystare i Florida, men Florida ska ha de basta korallrevet eller vad Kristina sa. Vi hade undervattenskamera sa bilder fran et kommer, tidsnog ;).. Senare akte vi in till en O dar vi krubbade med vackraste utsikten over en ode strand och hav.
-Vill aldrig harifran!
Sen var det poolaparty pa hotellet, som varje dag pa var resa.
I var stora pool var det en bar, waterslide, bord, grottor med bubblor i (ehm dar hande det grejer ;). Drack fetaste drinken och full som tusan vart man haha.
De sjong happy birthday at mig och kom ut med den FETA Carrot caken med ett ljus i. -Make a wish. Blooow.

Vi var inne till Lacaya nagonting, var som en stad jatte mysig och massa jobbiga bahamianer med handen i ens planbok. Ush vad jobbiga folk ar nar dom star i sanna dar stand. Men en mass shopping blev det, haha man ar val en shopoholic?! Vi var och at gott dar och drack en del med saklart haha.. Hade verkligen en grym grymmare grymmast semester. Maste aka mera till Bahamas eller ne nasta resa gar av till Hawaaii. Bara ta och spara massa pengs ;)
Yaya e sa hungrig nu, what to eat?? Har har vi en del bilder ivaf.. Enyoj


                

Har sa mycket bilder och ville ju dela med mig lite av min semester.. kanske dyker upp nagon mer lite da och da =)
Fredag idag.. Vad gor folket i Eskilstuna?


Kommentarer
Postat av: immän

åhh, låter helt underbart :)

2007-09-07 @ 18:01:17
Postat av: Anonym

imman.. trana nagot i veckan..ring mig jag e pa!! :D

2007-09-08 @ 03:23:44
Postat av: Jenny (din gamla subwayworker)

Jag blir så jäkla avis. Vilka fina bilder!
Jag vill också åka till sol & bad :)

2007-09-12 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0