Bowling och down town

Mycket skoj har hänt de här senaste dagarna. Sen jag kom hem fran Florida har dagarna bara flytit ihop, vakna, duscha, ner på stan, käka, bolaget och sen fest. Det har nog vart mitt liv de senaste dagarna men igår var det ganska lungt endå var ju med nykterister och Camilla, vi drog en bowling!!
Hade ju inte en chans mot Macke och Sebbe haha helt sjukt har aldrig sett någon bowla som Sebbe han kasta iväg klotet och dom där pinnarna slogs iväg -Värsta kraften liksom ! Woooaa
Första omgången kom jag och Tommy lika, yiiiha jag är inte sämst..
Men jag tror nog han bara ville vara snäll mot mig för sen gick det alldeles för bra för honom och jag förlorade, buhuu!  dumma dumma dumma.
Efter bowlingen tagga jag och Camilla till Time och neej folktomt! Vi kila hemåt istället drog ett glas vin.
Huxflux började Angelicas alkoholtarm att gapa efter öl så vi tagga ner på DOWN TOWN ;)
Där var det reggea, schyst musik men som vanligt jobbiga negrer dom är så påflugna. Men haha vi drog den här -vi dansar aldrig nyktra och vips så fick vi in varsin öl till.. Sen kom det en snorig gubbe och slog sig ner vid oss fast vi sa nej stick!.. Så nu har Angelica fått gubbsjukan.. poor litle girrrl!

Idag ska jag och Elin ha 40 års kalas !! Nu jävlar brudar ska vi ha gryyymt kul ;)

By the way som det heter, MY BIKE IS ALIVE !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0