cykelmördare

Har just fått skjuss hem till mamsen efter en monopol kväll hos kussen med pizza, godis, underhållning och bärs.
Börja med att man var lite halv sliten från gårdagens partaj pa CENTRO (ny lounge i Eskilstuna) riktigt snyggt där inne btw sen FRI BAR ;) massa alkohol blev det såklart.. me liike !

Sen hojjar jag till kussen vid halv sju, pizza dags !
Ruben kommer in med bärs, oh no vi ska ta det lungt!!
Ruben söger Timmy kommer med en platta bärs och en flaska sprit, haha svag som man är sa var det bara att borja dricka igen ;) Fan Sandra kom igen nu inte en dag utan alkohol hittills :P Men imorgon!!
Monopolet blev ju med kusinernas egna regler =pengarna flödar!! -äsh ta det här det är jämt. -hundringarna är slut hmm då kor vi med hundringar da. stortskont.
Ruben vart toookigt full, väldigt underhållande for oss. Massa snoppar har det vart de har senaste dagarna och ocksa idag blev det naket.. host host -ETUNA vad är det här?
Det slutade iaf med att jag vann men ingen blev pank..jag vann ju enda ;)
Skulle hojja hem med min pärla vid 2 snoret låser upp cykeln och tycker den låter skumt, what a hell!!?
Någon hora har punkat den :´( min fiiinaste cykel, hur kan någon gora nått sa grymt mot den. båda däcken dessutom, jjävla fittor!!
E så ledsen.. Maste köra den till sjukhuset imorgon.
Timmy skjussade ivaf hem mig i sin FETA bil !!

Sandra är nu cykel och bil lös = Handikappad.. -so sad.

SAKNAR FLORIDA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0