Full och glad i Eskilstuna

aa hemma nu igen... känns inte alls sa kul.
Men det ar riktigt riktigt kul att fa traffa sina vanner igen, wii har saknat dom sa mkt.
Igar nar jag kom hem till hostmorker och regn kom min kusin hem till mig, sen gled vi in till BOLAGET!
Jajjemensan, gammal nog nu och ingen forstagangsrabatt.. Vad ar det for stil?
Sen for vi forbi Sara, skulle overraska henne att jag var hemma igen och overraskad blev hon allt, det var sa himla kul att traffa henne igen. tihiii
-Ska vi festa eller?
-Mamma jag behover en flaska vin nu, Sandra ar har.
Klart vi festade! Borja hos kusinen med Maria, kusse och Sara.
Onykter som fan blev man vi var inne pa nybron, det har blivit fint dar men det ar nog inget stalle for mig.
Var sa konstiga manniskor dar.
Gore kopte bubbel och Sandra vart for full, satan! haha

Oj oj nu kommer Sara och hamtar mig, maste jag skynda mig.
Ferdet ikvall igen.... wiiiiha

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo du!! e det inte dax att komma tillbaka nu tycker du, saknar dig ju har.... jag har haft en grym helg i Miami, skynda dig tillbaka sa far vi gora det igen... KRamar

2007-09-10 @ 00:50:59
Postat av: Anonym

Joo jag saknar dig och Catrin!!
oo jag vill med till Miami, ni passar pa medans jag e borta haha.. e sa nojjig for tullen, hur ska jag gora? ;)

2007-09-10 @ 12:53:31
Postat av: Saraaa

KUL ATT HA DIG HEMMA :D feeeest

2007-09-10 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0