Ha den äran morsan..

sataana vad tiden går undan, hade för mig att morsan min fyllde 43 men så fel haha Per bara garvade åt mig när jag hörde efter hur gammal mamsen blir.. 47 bast är hon nu min lilla mamma.
Moffa smörgås tårta idag, mammas smörgåstårta satans god e den ska ni veta.

Var hos Saara igår skulle ut på Perran en sväng men jag var så sjukt dååålig, FAN SANDRA!
En äkta Sandra hoppar inte krogen eller fest, men nu var det så hemskt illa.. Har iofs supit näst intill varje dag sen jag kom hem från Florida. Men just därför borde jag väl klarat en till fucking kväll till. Men efter några timmars försök att kräkas gav jag upp och gick hem. Åt en kyckling sen sooov jag massa timmar till. var så sur på mig själv att jag var så lat och inte kunde festa.. Måste hinna en kväll med Saaran ivaf innan jag åker, visst du kompis?

Nu ska jag kika 50 first dates på teven...
and heeey FRISÖREN imorgon ska bli så sataaaans snygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0