Hej då kussefinen

Ígår hade jag kussen och våra mammor grillfest i snoppan.. Fett gott med  grillat ju!!
Efter det for jag och kussen hem till hennes crib där åkte vinarn upp och ölen fram, DRICKA!
Vi gjorde oss snygga och plaska ner på stan till Idas och Jennys crib, så jävla flott alltså. Diggar den lyan, tok mysig!! Förfest till tolv tiden sen tog vi trappen ner till Harrys wee inget inträde, thanks! 50 kr är ivaf en cider.
Vi hänger i baren där vi får en Kahlua med sprite /(hm en ny skum halv äcklig drink) sen blir det shot och en till drink.. mmm så gott och gratis! =) Vidriga negrer som verkligen klängde på en men till slut fattade dom väl att man inte klänger på en Sandra  då blidde dom sura och peka finger åt mig, haha FUCK YOU!!
Blev med på vimmel bilder också som ekorren tog, MEN HEY!? vart hamnar bilderna, vilken sida folks?
en grym ute kväll ivaf, Josse var aprak!!
vi kom väl hem till henne vid tre tiden hon åker till Grekland om en timma, haha hur satan ska hon klara det här?
Hon lär inte minnas hur hon kom dit, aprak på flyget med sin farsas familj. You go fullO!!
Jag efterfestade med mera massa sprit, tok tokigt! ramla väl in här hemma vid 6.3o... Sussa goott

Vart lite sliten idag men hann ivaf med stan, goody good..
Så satans ont i mina handflator också, har två fina plåster där nu!
Någon som är på en bowling imorgon kväll, eller är det FEST? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

På festen.nu har redan sett dig snyggo :)

2007-09-21 @ 16:53:11
Postat av: Anonym

mm jag med nu :)

2007-09-23 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0