Linslus

oj oj oj vimmel tokig Sandra hamnade med på massa bilder i fredags, så det kan gå ;)
Fett kul och nej inte var det Fredags det var i onsdags!!
Förkrök hos Pernilla fett med folk i hennes mini lya, fast vi har allt vart fler i mindre lyor. Det var mysigt!!
Fritt inträde, igen.. och gratis sprit -Är det inte underbart!? Drack en snuskig aphjärna också fy satan kände inte så mycket av smaken men baileys klumparna var vidriga. Hur kan folk beställa sånt?
Jag blev väl kalas full igen men jag var ivaf inte den fullaste ;) Efterferre i grannhuset till Harrys, mera sprit och RED BULL. My favorite ! Smed lite planer med en dude där också han har en lägenhet på south beach och om jag får med mig någon partypingla kan vi tagga dit och gå på clubar med honom och bo gratis och leva la glam glam life. Sara är du på kanske? Nån party brud måste ju vara på ivaf för en månad eller två :D Om det nu blir av.. Fyllan är inte ett bra tillfälle att planera saker på haha.. Vore fett kul !!

    
Där var deeeet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0