Miami here i come again

Sissådära biljetten bokad på tisdag taggar jag mot varmare väder, again ;)
Iofs ska jag ju inte till Miami utan Florida men flyget droppar mig i miami. 
Denna gång har jag byte i London, fett grymt! Aldrig vart där men vill så gärna dit tyvärr har jag bara nån timma där så hinner väl inte se så mycket annat än flygplatsen. Valde att åka med British airways den här gången, både dit och hem. Fett soft få har man egen tv och grejer på stolen också fönster plats! Ett måste om planet är fullt och man vill sova vill gärna inte luta mig mot Arnold 72.
TUngt med den långa flighten men när jag väl är där så är det soft igen.
Havet, Stranden, Shoppingen, Starbucks, Muvica och Miami HERE I COME !!

2 Oktober - 5 December

image195

Kommentarer
Postat av: Emma

Sa roligt att du kommer igen :) Ses snart tjejen !! a trevlig flygning // Emma

2007-09-26 @ 21:37:12
Postat av: Anonym

yees =) baah för flygningen haha. fast det är alltid kul att landa och stiga !!

2007-09-28 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0