sleepless

att man inte kan sluta bry sig bara.. Det är över nu.....remember?
baah orkar inte med alla dessa jobbiga tankar, vill tillbaka till bekymmers lösa USA igen.
Där behöver jag inte tänka, bara göra :)
Inga sömnlösa nätter bara grymt livligt jobbiga mornar, men äsh köpa öronproppar var det.
Letar biljetter nu, men Emma några tips hur jag ska göra i tullen?
Kristina tycker jag ska låssas att du fyller år och sen säga att det är därför jag kommer tillbaka och stannar i 2 månader, jag tyckte det lät skumt men vad vet jag..

Ikväll ska vi på någon premiär tjossan på "rolling" men kussefinen ringde nyss och sa att det nog bara är familjer och sånt som ska dit. Jag hade ju räknat med party ;). Men sen kan man ju alltid gå till Harrys. Får ju träffa Sarisen och Yohanna. =) long time agoo.

Sandra is goin nutz on det hääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0