what a beutifull morning

wee solen skiner härlgit härligt har softat på ballen en sväng tänkte igenom lite saker.
Känns så jävla jobbigt att åka till Florida igen tar så lång jobbig tid på planet, blä blä..TVII
Men när jag väl är där är det schyst plus att jag har inte så mycket här att göra. Sen det här med tullen FUCK THEM varför skulle de inte släppa in mig, de måste släppa in mig annars e 5000 kr åt helvete. alltså en massa massa alkohol eller 3 jeans och nån topp åt helvete. What to do?
Drar en jävla chansning, Eskilstuna ni finns väl kvar här när jag kommer tillbaka??
Tiden går ju fort där också, saknar inte barnen så mycket men solen, Emma, Catrin, HAVET och shoppingen.

oj oj tiden gick visst fort här också dags att tagga ner på staden.

Ajökens.. and remember Du kommer ingenstans med båda fötterna på jorden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0