27 dresses

Kan ha vart den sämsta film..
Okeej jag visste att det var en brudrulle, men den såg ju rolig ut.
HAHA vad du blev lurad Sandra. Men hade ju trevligt sällskap ivaf, mina sötnötar Sara och Emma!
Så var ju Malin Åkerman??? Men i filmen och jag säger bara GO SWEDEN!
Har inget mer att säga om filmen, jag o brudrullar funkar bara inte..
Ne! Skräck, komedi, in real life och Tecknat ska det va.. Jajjemensan!
Annars har jag ju shoppat idag igen.. har köpt rätt mycket den här veckan såå får se om jag pallar visa vad jag inhandlat.
Blev två tubtoppar, en kjol och vad det nu var idag ivaf.. Tjatjiiing

Nu är det natti natt och faan om nån kidnappar mig inatt igen, jag blev faktist rädd.
Vakna upp alldeles svettig och stressad. baah för att sova själv,  min PB kudde (kramisen) hade till och med ramlat på golvet säkert därför jag blev kidnappad. come on and save me!!

Slå och sparka dopingknarka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0