3 månader

Kvar i dette land dåå.
Jalla hej dååå.. Nu bliir det äventyr på hög nivå må jag säga!
Du och jag i en lägenhet i ett annat land, haha kan inte bli bättre. Katastrof baby!
Nee detta grejjar vi och vi gör det med stil, as always!
Satans kul!!
Wii i love you!

Nu har jag en dead line att fixa ett CV som vi ska skicka runt till norska företag redan på måndag.... MÅNDAG.
Hittade finaste lägenheten med, meen den hinner vi inte ta eftersom den redan är ute på marknaden och vi kilar ju ju inte förens Juni-Juli.

Finns en hel del personer jag kommer sakna massa massa när jag är borta, men jag dör ju inte och inte ni heller hoppas jag och jag finns ju only 6 hours away.. Ni kommer väl och hälsar på ? i know i will.. kommer när plattorna börjar sina i vårt förråd haha.
 
Nu dåå tanka ner SKINS att somna till, upp tidigt imorn har fått lite nytt i skolan att ordna med.
Lite mer ansvar nu när min "trygghet" sjukskriver sig, lite smått läskigt faktist men jag grejar nog det.
Jag har ju fantasi för 1000 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0