Bålsta

ojoj vilken trip tjejer!!
klockan 18 tåget tog vi in mot stan (sthlm) för att sen byta vidare med pendeln till Bålsta
Redan på tåget var det såklart fest, spel och musik.
Vidare på pendeln blir man kallad Bitch av två killar, how come?? -Hej då bitch.
Haha NOOOLIFE dudes!

Väl i lilla orten Bålsta kom Bobby och hämtade oss, han tog oss lååångt låångt ut på landet.
Där Kims grävmaskin stod haha, Hästar, Hundar, Katter och åkrar mysiigt värre!
Men också, kan det verkligen bli skoj här på vichan?
-Sååklart! Med vår party elit blir det alltid skoj!

Det shootades och spelades "Hur fan visste du det" spel aaa det var så kul!
Och hans stuga sen då, hur fin som helst! Nästan så man vart sugen att bo på landet, eller ivaf flytta stugan in till stan! Vid halv tolv körde deras bror oss in till byns krog Rikards, rätt dött på folk och tjejer i baren!?!? Heey where is the dudes? Senare kom det ivaf en del människor.
Vi röjjde loss ordentligt!
Drack också den snuskigaste shoot jag typ vet, eller aa ivaf starkaste typ "Flat line" med tabasco och TeQuila.. haha jag tror jag svepte två glas vatten efter den ;) Man var så lagom rund under fötterna sen.
Efter krogen blev det hemfärd och fylle snacks alá Chirre pirre!
Jag intog soffan sen och sooov så sött sött sött.

klockan elva dagen efter SUNDAY! Var det strålande sol, riktigt vår väder!
Vad gör vi?? Knycker varsina BIG SIZE skor och går ut för att välta kor ;). Kommer tillbaka in sen för att ta en bira, jajjemensan nu är det FEST!
Sen går vi in på Pucko drink och så till slut shotar vi upp en 70:is.
Det var disco! Hur kul som helst hade vi...
Vid 16 tiden eller 15 for vi in till Byn igen där tåget hem skulle gå... Aa klart vi missade det ;)
Pendel vakten ville få in mig i hans bås för en Fika.. men duu nej tack mister!
Eftersom tåget var missat, eller NEJ DET KOM INTE! så drog vi en burgare på grillen, Solna korv ;)
haha där hade vi fest, igång med musiken dansa, fota och härja!
Fick gratis dricka där inne, jag bah heey är det sånna där thailänska energy drycker??
-um jag vet inte.. -men dom är ju olagliga, fast himla schysta du blir pigg på dom.. Kan jag ta en?
-Sure baby..
Thanksss... sen drog vi tågelito mot västerås.
Vi intog GOLVPLATSEN. tjatjiiing här sitter vi små nyktra gliin.
Väl i västerås var den ca 2 timmar kvar tills nästa tåg gick så jag ville gå och ta en bira..
På vägen till biran "skrapan" mötte vi på Skatekillarna, -tjena hej, får vi prova åka er bräda??
Sen hängde vi med dom tills vårt tåg gick. haha busungar!

Hemma i vår Etuna stad sen blidde det drinkrace hos Mattias, shiit vad jag och Emma svepte.. 3 mjölkdrinkar på säkert max 6 minuter dom bara försvann.. How did it happend? ;) Shiit det var fylla, en äkta grov Söndags fylla!
Ariiibaa! Fick skjuss ner på staden sen där jag träffade mister mikael, äntligen chill !
Bra avslut på en hetsig lördag/söndag.. Missa bingon dock =/

Morgonen därimot, gick iofs hyffsat bra att gå upp och fixa sig.
Men jag kände mig fortfarande sådär lagom vinglig ;)

FEST!

            

GOD MORGON LANDET
      
1.Våra sovplatser i V-rummet. 2. En Sara. 3.En Sandra. 4.ELITEN. 5.Morgon öl!! 6.Lantis!

BÅLSTA STATION

    
1.Klättrar i backen... 2.Röjjer i K-mojjen. 3.Korvgubbarna o vi. 4.Titta hon kan stå på ett ben!
VÄSTERÅS.
   
1.Emma ramlar av. 2. törstiga tjejor. 3.girls meets boys. 4.Vi på stationen.
ESKILSTUNA
 
1.Farmer boy and Emma...  2.Me and Anders


Tack mina sköna töser, Kim & Bobby för en super duper helg!!!
Vagigoo, vagigi och vagjojo ;)

Dax att draa' du gör mig glaa'

Kommentarer
Postat av: Sara

HA HA HA HA HA HA
oh fiiifan va roligt vääärsta road tripen! yeeey måste göras om hihih va kul vi hade! kryss nästa

2008-04-02 @ 08:11:10
URL: http://saaraans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0