Bil terapi

Fy satan såå sur jag ÄR!
ush, morrar o morrar....  Skulle behöva lite.. Hm mm MM
så sjukt att man kan bli så här sur som jag, meen det har väl lite med att städa att göra också.
Jag kan vara en av den farligaste städerskan på denna planet, man vill inte vara nära mig i städ action.

Men för att lugna ner mig lite så tog jag mig ut  på en bil färd med HÖÖÖG hardstyle musik och massa värme i bilen ala Florida style.. Lämnade också 9 påsar kläder i myrorna lådorna, joo varsågod du fattiga! :)
Efter bilturen kändes det en aningen bättre och jag fick god mat här hemma, typ koballe med min USA BBQ sauce och en halv potatis. Nja inte så förtjust i potatis faktist. men KÖTT!!
Men nu sitter man tillbaka här och ser ner på skorna och försöker komma på en lösning och jag blir sur igen. !

Rädda mig från mig själv, please schnälla... somebody !
berätta en funny story

Six little eggs they fuck each other three bom dubi dam ...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har tyvärr ingen rolig historia att bjussa på, men däremot kanske jag kan trösta dig lite genom att avslöja att jag är PRECIS likadan när jag städar! Arg som ett litet BI blir jag... Då är det verkligen säkrast för omgivningen att hålla sig undan kan jag meddela och Jonas intyga! ;-)

2008-04-17 @ 07:52:37
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se
Postat av: Matilda

By the way: klockan på din blogg är SKUM! :-) Just nu är klockan 07:53 och INTE något annat...

2008-04-17 @ 07:53:55
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0