Cruise number 2

Det har kan utan att överdriva varit den tuffaste helg någonsin..
Sällan jag är sliten så som jag vart nu.
Sov hela söndagen typ och såg på F.R.I.E.N.D.S. Vänner maraton såå mysigt! sjukt skön söndag.
Jag och Blåbäret var till och med på en mysig resa.
Yao vi chillade i hängmattan i Thailand med en strand mjuk som vetemjöl, just like Bahamas baby.
Det var min sköna älskade söndag...

Torsdagen, dagen då allt började.
Sara och jag festade på bussen i stränkan hoppade plastisen och mina gamla klasskompisar på. Oyea oyea!
Himla skoj att träffa dom igen, verkligen.
Framme på terminalen hittade vi resten av ligan. Kim med världens kanske finaste peruk!
Geelica och Line dök också till slut upp, vilka jävla pinglor ;)
Vi köpte på oss 2 plattor bira och lite gin sen var festen igång på riktigt..
aa vad som hände, dans på högtalarna såklart, antagligen där mina skor försvann ;), druckit bubbel i hissen med Line, hängt i trubadur baren och bara allmänt röjjt... Men också en stor svart dimma på båten.
Hur i helvete??
Vakten och Robert bar hem mig i hytten. tack snälla!
Men som att jag låg kvar där? haha nej jag var ute och vandra ett antal gånger efter det tydligen.
Vaknade upp i min hytt på morgonen ivaf, huvudsaken det. ;)

Fredag... jaaaja nu kör vi i trubadur baren såklart.
Lika mycket drag as usual, saknade då några galningar men heey vi röjjer på som inga andra.
Lekte omkring lite överallt på båten och så i hytterna såklart.
Hittade en pojkvän haha och en flickvän jag och tjejen skulle ha en son som heter Sebastian Alexander. Hon skulle äga honom första året sen andra året skulle jag och pojkvännen ha kidden. Livlig full fantasi, no kidding!

Hux flux var det dags att kliva av båten, aa resorna går himla fort!
jaja puss o kram mina vänner och nu sitter jag o mina sköningar på etuna bussen hem.
Jag försökte sova, men nej klarade inte det någe vidare. Bara dricka mera och dunka på med min lilla rosa.
Efter/för fest hos Anders wOhOo shoots!!
Pojkvännen från Sala dök upp med sina polare och om jag minns rätt var vi rätt många som kila ut på krogen.

Träffa på en hel del folk där och mera shoots blev det.. Jag blev för full och neej jag stannar inte på krogen när jag är så full så jag vinglade ut därifrån. Någon dude (som sen visade sig bli en stalker) tog hand om mig eftersom ingen på staden svarade.. Jag ringde upp Robban mitt kEx och han kom till undsättning.
Fattar inte hur han alltid alltid är så fucking snäll och tar hand om mig när det krisar sig. Han borde få en milon för det! Vi gled hem till Tommy där jag lekte med kissen tills jag däckade på golvet..

Lördag... Vaknar upp i T's säng och känner hur jag stinker... verkligen! aa mina fötter var inge hallongodis.
Feta variga såret som bara savar o savar och sen den där stanken haha. jag som aldrig luktar juice!
Jag tacka för mig och kila till Anders för att lämna Emmans väska som jag snodde med mig hem.
Vi drog ner till tajman efter nån öl där allt spårade.. Eller vad säger du Emman sweet?
hah oj oj har aldrig sett henne så dyngad i hela mitt liv...
Hamnade uppe hos Micke och nu är klockan kanske 14 på dagen ;) Också där var dom igång..
As usual har Micke inte riktigt hittat sina kläder och visar stolt upp sin prutt... ett antal gånger.. Rimmjob hette det va? ;)

Jag kila hem en sväng för att vila och kom tillbaka till kusin vid tio tiden.
Hur förstörda vi än var kilade vi ut igen... Det var inte allt för kul på lotus faktist.. Den där stalkern jag nämnde sat som klistrad på mig och ne fyy.. YOU STINK!
Det blev en hel del sprit också denna gång och sen efterluva hos Anders..
Vi hade himla trevligt där uppe tyckte jag. Träffa två sköna Göteborgare med, woho!
Saknade mina töser faktist.. sen var jag lite engslig p.g.a vad som hände mig kvällen innan.
Men med mina topp polare så hade jag ännu en GRYM kväll.


Ni är bäst.... and i think you know who you are

         

And guess what ANGELICA fyller år imorgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0