dogsen, jag och Emman i solen

Idag har jag lekt med gravt sjuka "barn"..
Vi körde skärmen, under hökens alla vingar kom och annat skoj.
En av mupparna blev kär i mig, han dräggla inte men högg tag i mig.. haha skojja inte vad rädd jag blev och han gjorde inte det en gång utan 4! Men vi hade kul, skönt att vara ute =)
Sen tog vi en fika på munktell och sen gick vi på stan !
Blev bjuden på en Max, chicken delifresh burgare mm MM mm.

sen 13.15 när jag slutat gick jag och Emman ut med hundarna.. Käka glass i Vilsta sen fick hundarna bada och leka. Hur kul som helst hade dom.
Vi hade kul vi med ;) Vi var ute jätte länge i solen, hur chill som helst.

Sen fick jag cancer i benet (de andra benet) och var tvungen att vila.. fan vad ont det gör och inte kan jag använda skor fortfarande, hur ska det gå imorgon ? Vet inte alls vad jag ska göra än men det blir rätt så lugnt för min del, men någon öl lär slinka ner. Var och med.. me don't know.. kusinen är på antar jag :) my loove !

Nu ska jag glo på senaste DH.. Imorgon på dagen ska jag leta kameror och "praoa" på Eskilstuna energi o miljö.
Någon som vet om FujuFilm kameror är bra? eller ska jag köra på min Sony som jag hade? TIPS

image591
for someone special

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0