Foton

Shiit vad det är skoj att kolla på gamla foton, igår när jag städade dök det upp hur mycket som helst.
Sen då vilka minnen!! Så mycket jag glömt och nu kommit på igen, både roliga och sorgliga saker..
De sorgliga minnena hoppas jag att mitt huvud är smart nog att förtränga igen, yees you have nothing to do with me anymore man even thoug i fucking miss you! Tvi ! Jag vill inte tänka på det förflutna liksom, det är nu som allt kul börjar hända, nu när solen är här! Ingen tid för depp då liksom.. ICKE!
haha jag, Maria och Tillis shiit så små och söta vi var... Inte alls några fjortizar haha.
Fick ju ett ryck att logga in på Expert då genast och printa ut massa massa bilder som jag kan hämta ut imorgon.
Helt galna Florida bilder.. det är FLUM!
Även pinsamma bilder på dig och mig Emma haha, var bara tvungen. Vår lilla secret i garaget när Robin däckat ;)
oo längtar tills dom kommer... Sen ska jag beställa lite andra bilder här från stan också, för dom är ju inte heller speciellt friska haha..
Under jule tid då jag träffade på de sjukaste karlarna som stått i ett par skor. Ariiba !

Idag har jag och min Elev kilat runt på stålfors, han bjöd på fika =) haha sicken gentleman !
Sen nu slutar jag snart och då är det hem och fortsätta röjja, nu jävlar ska det bli lite ordning.
Just nu ligger det 30 par skor mitt på mitt golv, ursäkta vart kom alla skor ifrån?
Skor som är så svårt att slänga, var ska jag få plats med dom?

Jalla hej dåååååååå

Kommentarer
Postat av: Madde

Solen skiner här med,man blir så glader :D weeeei !

2008-04-15 @ 13:43:23
URL: http://madelenen.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha dom bilderna skulle ju inte visas för någon ju, men kan tänka mig att dom e roliga att kolla på :P

2008-04-15 @ 19:29:58
URL: http://emmizeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nej då.. ingen behöver se :p men jag behövde ha dom. Galningar! !

2008-04-16 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0