fundersam..

jag är återigen slutkörd efter en tuff helg ;)
Jag, Sara och Nattis började hemma hos Sara, sen kilade vi till Lotus där vi stötte på Anders.
Han skulle glida till stränkan och fota så vi hakade på dit och det kan ha vart det sämsta stället att gå ut på en lördag. Vi var på waldemars där det var kanske 13 personer oj oj Fest vill jag lova.
Men shoots och bira blev det och massa Hardstyle mjuziik!
Tillbaka i stan vid två tiden så möter vi galningarna Micke o Mange så jag hänger med dom upp. Vi bubbla o drack sprit, fin fint !!

Idag är jag trött.. jätte trött men det är ju söndag så då behöver man inte ha för mycket energi, har endå inget att göra idag. Ska glida och köpa wild grapes mm mm MM.
Imorgon ska jag få känna smärta, ska bliii himla kul!!
Lite rädd att jag kommer ångra mig med motivet bara, funderar fortfarande över hur den ska göras.
men jajaa lika bra att få det överstökat. Feel the pain Sandra. Gör jag den inte nu kommer jag fortsätta att vela i massa år till...

someone got me thinking yesterday.. MEN jag förstår inte helt enkelt.
 but i guess there's nothing i can do maaaan...

funkar fint endå ;)

hihi hoho hahaa nu ringer det, jalla hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0