Fussball

Som det sägs in germany.
Jag och David har spelat fotboll, hur kul som helst!!
Älskar sooolen, jag vill bara vara ute och springa hela tiden.
Kommer inte bli några roplems att vara hundvakt idag, jag går mer än gärna ut med jycken i det här vädret. Lååång promenad ska vi ta, efter jag varit hos frisören.
Sen ska jag glida till affären och köpe gurka och dipp.. Mm det var jag sugen på idag.
Men får la se hur de blir..Massor att göra på för liten tid, as usual.
Antar att man måste se på goolnytt idag med iofs kan det ju vara lite intressant men nja jag tycker det finns bättre saker att göra som att plocka kottar i skogen för att sen bygga en stuga av dom med en liten stendörr målad av rött nagellack.

Nu ska jag förbereda infor the next lektion. Skojja inte vad jag kan engelska ;)
Detta kommer att bli en bra dag, jag har inte varit grinig EN enda gång. Hah jag klarar mig bra !

Klart slut - slipsknut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0