Garderobsproblem

Fyy.. jag behöver verkligen hjälp.. sitter här och jaa jag ska städa men inte nu, kanske snart..
Ser mig om i rummet, går vidare in i mitt andra rum och vad är det man ser?
Kläder kläder kläder...
Jag har ingen stans att lägga dom, jag vill ha alla mina kläder på ett och samma ställe.
Nu ligger dom i bokhyllan, 2 byråer, 1 taskig garderob och sen nån ställning med lådor.
Ae det ser inte klokt ut. Hittar inga bra på internet heller, någon annan som vet var man kan finna en bra garderob som helst ska rymma skor också, till ett bra pris?
Nån bra hemsida kanske... Eller ska jag kanske ta och skänka bort resten av mina kläder också??
Just nu har jag sååå god lust med det faktist, tänk vad barnen i afrika or whatever skulle bli glada..
Jag skulle nog därimot få en jävla ångest.. men har rensat bort 5-6 påsar till dom ivaf, alltid något.

Ne nu får jag sätta lite fart.. Hej o hååå städa påå

Kommentarer
Postat av: Saraa

mja i got to ladda inför kryssningen är sliiten fan . :/

MEN LÄNGTAR :D

2008-04-14 @ 18:19:23
Postat av: sandra

kusin och ajdish joinar oss :)

2008-04-14 @ 23:30:16
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0