Hundlek

hohooo var just ute på en promeniix med min söte Alvrik Lufs!!
Då ringde jag av en halv slump Emman och hon solade hos sin mormor -all right jag och Lufs kommer!!
Då blev det hundlek på hennes lilla tom på kanske 4 m bred och 6 m lång där studdsa våra stora vilddjur omkring sen Mormorns Nisse en liten mopps som grymta som en gris när han gick där och nosa.
Lufsen har en crush på Chili, han pumpa o pumpa... Men nej inte på henne utan en halv meter ifrån henne, LUFSEN DU ÄR KASTRERAD alltså inte en äkta man mannen! Kåtlufs...
Det var skoj ivaf, vi har för mysiga jyckar  :) Så jävla härligt väder.. Vill aldrig mer ha regn och kyla. Det kan man resa bort för att få, nej GE MIG HAV OCH PALMER i Eskilstuna och jag är hiiimla nöjd.
Nu ska jag dra en durre sen home to Micke Fjollblom ;)

Smell you later i am greater

xx vad betyder egentligen det? jag fattar det som kss kss alltså kisskiss... but daaah!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0